صفحه اصلی / اخبار داخلی / دریافت "یوان" از گردشگران چینی در هتل‌های پایتخت + جزئیات
دریافت "یوان" از گردشگران چینی در هتل‌های پایتخت + جزئیات - تصویر 1

دریافت "یوان" از گردشگران چینی در هتل‌های پایتخت + جزئیات

ایجاد شده: 15/آذر/1397       آخرین ویرایش: 15/آذر/1397

به گزارش هتل‌نیوز، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران در نشست با تورگردانان کشور چین از پیگیری پیشنهاد دریافت "یوان" هتل‌ها، مراکز اقامتی و دیگر تاسیسات گردشگری جهت رفاه حال گردشگران چینی خبر داد.

"دلاور بزرگ‌نیا" در دیدار با جمعی از تورگردانان کشور چین با اشاره به اشتراکات فرهنگی و تاریخی دو کشور، اظهار داشت: مقصد چین هموراه یک بازار ارزشمند در توسعه گردشگران ورودی به کشور به حساب می‌آید.

وی همچنین ابراز داشت: سهم ما از گردشگران چینی با توجه به اینکه ایران یک مقصد ارزان محسوب می‌شود، کمتر از حد انتظار بوده و امیدواریم با توسعه تعاملات بخش خصوصی و نهادهای دولتی دو کشور، شاهد حضور بیشتر گردشگران چینی باشیم.

"بزرگ‌نیا" همچنین به نقش و تاثیر بسزای تبلیغات شفاهی گردشگران خارجی در تصویرسازی درست از ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری ایران تاکید کرد و گفت: نقشی که تورگردانان می‌توانند در معرفی کشورها داشته باشند، هیچ نهاد دیگری نمی‌تواند داشته باشد که این نشان‌دهنده نق دیپلماسی فرهنگی در توسعه تعاملات میان ملت‌هاست.

در پایان این نشست، مدیران تورگردان کشور چین خواستار استفاده از ارز "یوان" در معاملات خود با مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری استان تهران شدند که مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران با قول مساعد برای پیگیری این موضوع بر تکمیل زیرساخت‌های گردشگری برای حضور هر چه بیشتر گردشگران چینی در تهران، تاکید کرد.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...